E-residentsuse tegemine Eestis TaxTrackeri vaatenurgast hõlmab mitmeid olulisi samme ja teenuseid, mille protsessi juhtimist juhime meie ja aitame Teil E-residentsust saada. Allpool on üldine ülevaade sellest, kuidas E-residentsust Eestis avada ning milliseid teenuseid TaxTracker selles protsessis pakub:

Sammud e-residentsuse saamiseks Eestis TaxTrackeri vaatepunktist:

Kandideeri e-residentsusele

Mine veebisaidile e-resident.gov.ee ja esita oma taotlus. Täida nõutud isikuandmed ja lae üles oma foto.

Maksa taotlustasu

Jälgi juhiseid, et maksta e-residentsuse taotluse esitamise eest nõutav tasu.

Oota taotluse töötlemist

Pärast taotluse esitamist ja tasu maksmist tuleb oodata taotluse töötlemist Eesti Politsei- ja Piirivalveameti poolt. See võib võtta mitu nädalat, seega ole kannatlik.

Dokumendid ja ID-kaart

Kui taotlus on heaks kiidetud, saadetakse sulle teade e-residentsuse kinnituse kohta. Seejärel pead saama isikliku ID-kaardi Eestisse, mille saad aktiveerida Eesti saatkonnas või konsulaadis.

Registreeri ettevõte Eestis

Kui oled saanud e-residendi staatuse ja omad isiklikku ID-kaarti, võid alustada ettevõtte registreerimist Eestis. Konsulteeri raamatupidajaga, et valida sobiv äriühingu tüüp (nt osaühing või füüsilisest isikust ettevõtja) ja täita kõik vajalikud dokumendid.

Vali raamatupidamisteenused

Kui sul on oma ettevõte Eestis, on oluline valida kvalifitseeritud raamatupidamisteenused. Raamatupidaja aitab sul täita kõiki raamatupidamisnõudeid, haldada maksudeklaratsioone ja tagada, et sinu ettevõte vastab Eesti seadustele.

Pangandusteenused

Pangakonto Avamine ettevõttele Eestis – Raamatupidaja Konsultatsioon:Kui olete asutanud ettevõtte Eestis ja soovite avada pangakonto, on oluline konsulteerida kogenud raamatupidajaga. Raamatupidaja mitte ainult ei selgita protsessi üksikasju, vaid annab ka soovitusi ja juhiseid, mis aitavad teil valida sobiva panga ning avada konto tõhusalt ja juriidiliste nõuete kohaselt.Panga valik ja konto avamine on kriitilise tähtsusega osa äritegevuse alustamisel. See tagab teie ettevõtte jaoks vajaliku pangandusinfrastruktuuri ning võimaldab teil hallata rahavoogusid, teostada finantstehinguid ja vastata ärikohustustele. Kvalifitseeritud raamatupidaja aitab teil navigeerida Eesti pangandusmaastikul ning tagab, et teie pangakonto vastab kõigile nõutavatele standarditele ja regulatsioonidele.

E-residentsuse eelised ettevõttele TaxTrackeri vaatepunktist:

Maksuoptimeerimine

E-residentsus võimaldab juurdepääsu Eesti ärikeskkonnale ja selle soodsatele maksutingimustele, mis võivad aidata maksude optimeerimisel.

Kaugjuurdepääs finantsteenustele

E-residentidel on võimalik kasutada Eesti pangateenuseid ja e-teenuseid kaugelt, mis muudab äri haldamise lihtsaks ja tõhusaks.

Rahvusvaheline ettevõtlus

E-residentsus võimaldab sul luua ja hallata rahvusvahelist ettevõtet Eestis ning kaugjuhtida oma äri maailma eri nurkadest.

Paberivaba ja digitaalne ärikeskkond

Eesti pakub tugevat digitaalset infrastruktuuri ja e-residentsus aitab muuta äriprotsesse paberivabaks ja efektiivseks.

Eestisse e-residentsuse taotlemine ja ettevõtte loomine on kaugel asuvatele ettevõtetele ja ettevõtjatele atraktiivne võimalus, kuna see pakub juurdepääsu Euroopa Liidu turule ja mitmetele digitaalsetele eelistele. Koostöö raamatupidajaga on selle protsessi oluline osa, et tagada ettevõtte raamatupidamine ja finantsjälgimine vastavalt kohalikele seadustele ja standarditele.